Fina,fina Sveipur<3 4/28-2011

Tjao!
I dag så hade jag Sveipur.
Emma på MAxi och Elin på Dennis och jag På Sveipur tog en riiiiktigt lååång härlig uteritt!!!!!
Sveipur var piggare än han brukar vara och vi gick i svår terräng och galopperade på en låång äng.
fiina häst.
Vi red till en sjö otroligt vacker sjö som hetar sången.
Vi tog en tur på ca två timar.
På hemvägen så tappade Sveipur tyvärr en sko.
Lite tråkigt med tanke på att jag har honom hela helgen. :/
Men men!
Det är en bra sjans för oss att bli riktiga bästisar och bara gosa!
Så det är inte bara dåligt.
Aja!
Nu måste jag såva.
Lägger ut massor med galoppbilder och mys i morgon eller senare.
Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0