Häst blogg :3

Jag har nu bestämt mig för att skapa en blogg där jag skriver om bara hästar.
Andledningen att bloggen heter fyrafuxar är att jag är medryttare på fyra fuxar. ^^
JAgska göra mer åt blogen sen.
Men iaf!
Varje tisdag så hjälper jag till i Lemshaga ponnystall vilket är en liten ridskola ute på värmdö.
Där sköter jag ibland en liten minishettis som heter TURBO.
Jag och en flicka som Heter Elin som är ägare till MAximus som jag är skötare på tog en riktigt låång härlig promenad i skogen.
Turbo som är helt galet pigg lät vi springa av sig lite medans vi sprang bredvid. ^^
Gryymt kul!
Älskade ponny.
Fast till min stora sorg så ska han flytta på söndag.. :'(
Men tack ock låv så ska han inte flytta så långt! :)
Fackta:
Ålder: 9år
Storlek: 96cm
Färg: Svart
Temprament: Het









Jag och Tubbe<3



Ja, där kan manockså lägga en ryktsten! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0