Turbo,min Turbo..<3


Jag minns när du stog på ekedal.
Du stog på foder där ett tag och Elin som är ägare på Maxi skulle antagligen köpa dig.
Men det blev fel.
Du trivdes inte.
Rymde jämt så de kunde inte ha kvar dig.
Du och jag blev genast bästisar.
I slutet kändedu i gen mig.
Så många äventyr,bus,mys,rädsla, sorg och framfförallt så stark kärlek.<3
Sedan så flyttade jag tillbaka till lemshaga, ridskolan.
Jag låvade att jag skulle hälsa på hela tiden.
Men det vanligaste hindret kom såklart. 
Tiden.
JAg hann aldrig träffa dig.
Sedan ett år senare så följde jag med Maxi och Tennis på träning i lemshaga.
När jag träffade dig så var det kärlek direkt i gen.
Han kände i gen mig.
Efter det så var jag där nästan varje vecka i gen.
Dock blev det bara typ två veckor....
På lördag flyttar du i gen gubben.
JAg står fan inte ut med att förlora dig i gen älskling!!!!!!!!!!
Du kommer altid finnas i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0