Dorina<3

En häst som många läsare nog inte vet vem hon är!
Så det måste jag ju berätta.

Dorina är nog den av alla hästar jag känner som har betytt mäst för mig och mitt häst intresse.
Hon bor i dalarna, vilketleder till att jag bara träffar henne typ en vecka om året... :(
Hon och jag är värkligen vänner!
Min familj äger en sommarstuga på en fäbod.
Några meter därifrån bor vackra Dorina! <3
Varje gång jag cycklar ner till henne så travar hon fram till mig och gnäggar.
I bland så tar jag henne till mitt hus och låter henne beta där.
Det älskar hon! <3
Men om jag går i väg från henne så får hon typ panik.
Hon galloperar omkring som en galning och etar efter mig.
Fina häst!<3
När jag har åkt hem från sommarstugan så brukar hon stå och titta efter mig varje dag! </3

Jag har känt dorina i flera år.
I ca åtta år.
Hon betyder värkligen jätte mycket för mig!<3
Det är tackvare henne som mitt hästintresse är så starkt!
Underbara häst!

Dorina och jag första gången! <3
Älsakr dig Dorina! <3 Forever!
Midsommar för mååånga år sedan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0