Det jag har sysslat med...

Tjao! :)
Nu är jag hemma i gen! :D
Kortfattat om vad jag har gjort:
Först så åkte jag och min familj upp till dalarna på mitt landställe för att fira midsommar med släkt och vänner.
Det var grymt kul att träffa alla nära och kära.
Framförallt de som är i min ålder såklart! ;)

Sedan så var vi i min sommarstuga och bara slappade i några dagar! :3
Någon vacka senare så åkte brorsan och pappa hem.
Samma dag kom Jenny upp till vår lilla stuga :3
Honsåv över på vårt landställe en natt ochsedan så drog vi till FJÄLLEN!
Vi var i en pytteliten by i norge som heter Elgå! 
Såååååå grymt mysigt! <3 
Vi bodde på en kamping vid en sjö som hette Femunden.
Där gick vi upp på en topp som heter Elgåhogna.
Den är 1260m hög och gryyymt fin! <3
Jag och jenny gick även upp på fjället gråvula och gick några mil vid femunden.
Lägger ut bilder i morgon! :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

har du nr till Svejpurs ägare?

isf vill jag gärna ha det.

2011-07-09 @ 17:32:14
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0