R.I.P

Vila i frid Ester.
Den finaste huggormen som någonsin funnits...<3
Jag tycker att det är så sjukt hämskt att mördades bara för människornas skull.
Jag fäller en tår för ett brutalt slut för denna fina varelse.
Du skadade aldrig någon.
Så fort det komm en människa eller häst så slingrade du snällt i väg.
Du var inget större hot än vad hästarna och hundarna var.
Ändå skulle du dö.
R.I.P Långsundas fina Ester<3333

Samtidigt så var jag ochså ganska orolig över hästarna.
Så det var väl bäst...
Antar jag. xp

Kommentarer
Postat av: LOLLO

elrhur synd att dom blev dödade, Tycker det är så pass ''interligenta'' djur så att man kan låta dom vara. Eller vrf nt bara flytta på dom. Nej ursh gillade det inte! MEn det var väll bäst för allas skull :P

2011-07-20 @ 23:49:18
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0