Dorina min fina,fina Dorina! <3

Tja,tja !
Min update suger, jag vet.
Men nu skriver jag iaf. ;)
I helgen så var jag i dalarna i mtt landställe Gloten.
Det är världens mysigaste stuga vid en sjö.
Jag lägger up bilder senare.
Där slappade jag mest.
Förrutm en dag när jag åkte till en fäbod.
På den fäboden så har jag ett till landställe.'
Tyvärr så ska det säljas! :'( :'''''''''''(
Men iaf. :)

Där träffade jag min vackra drömmhäst som jag känt i ca 7-8 år.
Hon heter Dorina och är 30 år.
Hon är den första hästen som gnäggat till mig och visat att hon gillar mig.
Jag och hon har en helt underbar vänskap.
VArje gång jag ser henne så blir jag så otroligt glad.
Varje gång jag hör hennes glada gnäggning och ser hennes vackra hovar koma travandes motmig käns den som att jag ska svimma av lycka! :') <3





Gaaaaaaaammalt! :'3
Första ridturen på denna bild! <3333

Kommentarer
Postat av: Daniella

hej fin blogg du har!

allt bra?? :)



kram

2011-06-08 @ 18:55:09
URL: http://bbaaradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0