FLummflummflumm....

Tjoooo
Dagen har varit....
FLummig..?
Började med att jag stack till trolln mad MAlin.
Glömde bikinin hema så jag badade inte.
Men vi träffade några små killar som försökte fiska up en kräfta. XD
När de äntligen fått up den så tyckte dom så synd om den så de släppte tilbax den i vattnet i gen! <3
Gulligt! <3

Sedan så stack jag Jenny,Malin Martin E och L och Charli till glasbruks sjön och badade.
På dit vägen träffade vi Smock<3
Han/hon var jätte snäll! <3
Det är en sparkcykel!
Jag blev i puttad av !Hehehe! ^^
Killarna var för fega för att bada.
När jag och tjejerna var mitt i sjön så hände en grymt läbbig sak.
Malin berättade ett skämt och jag började gava så mycket så jag höll på att drunkna! XD
Och jag kunde inte sluta.
Så Jenny fick räddamig! XD

Sedan så drog vi och bara flummade och garvade åt allt.
Underbara människor! <33333
Älska er<333333


MAlin med Smock,vår nya bästis<33333333¨
Love you Smockis<3
Hoppas ni har haft det lika bra.
Puss och natti
//Lina<3


Kommentarer
Postat av: Paowe! <3

verkar roligt!

Kommentera & läs min blogg!

www.paulinakuuttis.blogg.se

2011-06-16 @ 01:23:01
URL: http://paulinakuuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0