Lååångritt!<3

Tjoooskutt! <3
Dagen har varit typ perfekt! <3333
Först så hadde min klass klassens dag.
Då åkte vi till grislinge havsbad.
Det är en strand ute på värmdö.
Där chtekte vi oss och badade.<3JAg och PAttricia, en av de sötaste som finns hadde det bäst! <3
Älskar ig plutt! <3
  
Klockan typ ett slutade vi.
Då drogjag direkt till långsunda och gosade och busade med Maxi.<3
Han var super piggoch taggad.
Jag gosade bara en kort stund.

Efter ett tag så kom Malin.
Då drog vi på långritt till velamsund, min gamla ridklubboch badade med Sveipur som jag hadde och Prippen som malin hadde.
et var heeeeeeeeeelt underbart! <3
När vi kom till ridklubben så gjorde det riktigt ont..
Saknar det så.
Från när jag var 8-14 år varjag där nästan varje dag och bara gosade med hästarna.
Jag red där varje vecka.
Kändes så skumt att jag satt på Sveipur och inte Bolero. :')<3
Saknar min gamla barndoms bästi Bolero!<3
R.I.P
HAr inte varit på velam på nästan ett år.
Det kändes så värdelöst utn Bolero.

Sveipur älskade att simma.
Till både min och malins förvåning så gillade prippen också det! x)
Heeeelt underbart<3
När vi efter några timmar var hema i gen så gjorde vi i årdning hästarna och droghem.

Dagen slutade med att jag och min Syrra Jenny kollade på nagtmare om elmstreet.
Gryyymt bra skräckis! <33333
REkomenderas!

Min sveipur! <333

Kommentarer
Postat av: idis

hej bruden.

Du gör? =)

2011-06-11 @ 17:48:05
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0