Lalalalala...

God morgon alla glada!
Nu ligger jag i malins säng med MAlins dator.
I går så var jag hos imbra en jätte snabbis och gosade.
Hon hR BLIVIT JÄTTE-JÄTTE STOR NU!!!!!!!!!!
För stor! :<
Efter det så drog jag direkt till Långsunda och red på Sveipur.
Det var meningen att vi skulle ta en kort lugn runda men vi red jätte vilse! h3hh3! XD
SÅ den korta rundan blev en tur på nästan fyra timar.
Men innan ni stämplar mig för djurplågeri för att jag ridit min häst länge så kan jag säga att vi bara skrittade.
Han blev inte ens svettig.
Så det blev en ganska lugn och avslapnande tur ändå.<3
Turen slutade med att jag lät honom beta i typ en time.
Älskade häst.

När jag komit hem från stallet så drog jag Jenny och Malin och badade.
GAmal bild på sveipur och mitt gossedjur! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0