Maximus! <3

Tjooo!
Dagen hos Maxi var toppen!
Började med att han kom travande mot mig i hagen.<3
Då blir man glad!!!!!!!!
Sedan tog jag honom på promenad och lät honom käka lite medans jag rycktade.
När jag gjort det så tränade jag lite lydnad i padocken!
Det gick toppen!

Testade att hoppa svinrygg med Maxi.
Det gick super!
JAg hoppade bara två gånger men märkte bara av det hur han fick bättre teknik och mer flyt än förra gången! <3

Maxi brydde sig inte om sin nya skumma ryttare! XD <3
Modigpanni!<3

Att trä en rockring genom hela ponnys kropp var inte heller någon fara<3

Nu

Förra veckan!;)
Ni kan ju jämföra!

Stalldagen slutade med att det blev ett reält åskväder.
Jag och maxi som var på en liten skogstyr innan jag drog hen blev såklart dyblöta! XD
Så jag tog in Maxi i stallet, plockade gräs torkade honom och mös<3
Mys på hög nivå! <3
Älskade ponny<3


Misslyckat försök till att fotta i hällregn! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0