Tjenatjena

Nu ere malin som har tagit över detta place, mohaha >:D
Nejmen, lina har ju berättat lite om mig osv, men ja tänkte berätta lite om Prippen, min ealskade medryttarhest 8D
Prippen är en fd travhäst på 24 år, vilket man kan se på hans utséende, men han är pigg som en ung häst! Jag har ridit honom i snart ett år och han är helt underbar! Vi har delat många stunder tillsammans, när jag inte orkat mer och skrittat ut i skogen, när jag var världens lyckligaste och galopperade över ängen, när vi ridit på långritt, när jag fått hjärnskakning osv. Prippen älskar att bada, upptäckte jag när vi red ner till velam och bara skulle plaska lite. Trodde inte ens han skulle doppa hovarna, haha xD Slutade med att vi simmade, och att jag ramlade av på land, på fötterna, när han bockade, skills!
Jaa , det var väl det dårå ...
Idag har jag sålt jordgubbar, trodde jag började 8, så jag gick upp 6.20 för att hinna med bussen, och när jag kommer fram är ingen där, och det visar sig att jag skulle börja 12.00 ... fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0