Maj 28, 2011

Stalldagen har varit ur mysig<3
Först så rycktade jag sveipur i typ tre timar.
Sedan så red jag ut.
Jag hittade en helt underbar ny ridväg.
Det var en liten stig som ledde till glänta vid en sjö med massa små naturhinder.
Efter glänten så kunde man fortsätta på stigan till en till glänta med hinder och fortsätta ännu längre till en äng.
Jag red inte på ängen pga tidsbrist.
Det är helt klart min favorit vända!
Och den måste undersökas mer.
Fluffe var pigg och taggad.

När jag komit tilbaks från ridtur så möttes jag av shettisen Dennis UTANFÖR hans hage.
Så jag fick försöka hoppa av och fånga busen! XD
När jag komit till hagen och släppt Dennis ochsveipur så matade jag alla hästarna och lagade staketet. 
Någon minut senare ringde jag annika som äger MAxi och Dennis för att berätta att Dennis hade rymt.

Då fick jag reda på att de köpt en ny ponny! :D
Han heter Zorro och är brun.
När vi släppte honom med dom andra så blev Zorro direkt bästis mad Dennis!<3
Se stog och kliade varndra och åt samma mat<3
Såå sött!
Fotar Zorro i morgon! <3

Dennis på täby! :)

Gaaaammal bild på mig och älskade Sveipur<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0