Mattheus<3

Som jag skrev innan så åkte jag tll Mattheus.
Efte rflera veckor av att jag bara stått still på en äng och betat så har han äntligen fått lite hull!
Så jag red lite dressyr.
Det gick mycket bätre än väntar.
Jag skrittade och travade nästan bara.
Jobbade lösgörande på en volt och i slutet så gick det SUPER!
Han trampade find och jobbade med hela kropen samt gick bra på tygeln.
Finispolle<3
Eftre några tuffa veckor då allt bara har gått åt helvete för mig så har mitt liv har gjort en tvärvändning!
Skolan,hästarna ALLT går förengångskull bra! :D
Oh vad jag komer att sakna minmuffin! <3 :'(
Så fin! :') &lt;3
Mysus! :'3
&lt;3
Sååå fin! :'3

"Gilla" <3 Förklarar mit liv lite!
Nu måste jag såva.
Ska upp tidigt för att åka till fölis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0