Min Maximus<3

Hur fan ska jag palla fortsätta med all skit nu när allt jag lever för, alla mina älskade hästar flyttar från mig.
Min vackra fina MAximup, den finaste pånnyn på fyra hovar ska flytta till en fodervärld på måndag.
Min dröm ponny.
Min dröm att MAxi skulle bli min är nu i miljoner bitar.
Ponnyn som är den bästa vännen man kan önska sig.
Käns som att jag och han har utvecklats så extremt mycket på sista tiden.
Hur ska jag kunna fortsätta med det plågande plugget, när det som driver mig till att fortsätta vandra plötsligt försvinner.
Älskade ponny, jag kan inte leva utan dig gubben. <3
Det är han som fått mig att inse hur onödig ridningen är.
Jag skulle göra allt för att du ska bli min<3
Att bara ha dig i en stor hage med massa andra hästar.
Bara gosa,krama, promenera, trickträna ÄLSKA dig.
Men det är bara en dröm.
Som antagligen aldrig blir sann.
Jag har skött honom sedan han kom till ekedal.
Men alt som räknas nu är att han får det riktigt bra, min prins.




















Bara några exempel på alla mina hundratals bilder på min pärla<3
Vill ni läsa om min tid med Maxi så gå in på http://uddasak.blogg.se
Och klicka på kategorin MAxi och Dennis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0