Överväldig lycka<333

Min dröm har gått i uppfylelse!<3
Felicia fick ett underbart litet stoföl den 11-3-2011
Alltså i onsdags.
JAg åkte dit och fick se miraklet bara några timmar efter<3
Hon är det finaste fölet jag sett.
Fölningen gick på ca 8 minuter bara tydligen.
Fölet kunde stå en timme senare.
Det dröjde inte länge innan hon kunde,bocka och galoppera.
Hon heter INdra-BElicia.
JJAg ska försöka vara där så mycket som möjligt ett tag.
Har varit där i går och i dag.
Ska försöka fortsätta vara där varje dag. :)
Felicia är den bästa mor man kan tänkasig.
Vaktar fölet, busar med det i hagen,matar,gosar och älskar sin baby över allt.<3
Mitt första besök: <3


Mammas fot är en bra kudde

Fottade bara på mibilen!
JAg sket i skolan och stack bara till Felicia och fölis så fort jag kunde<3
I går fottade jag med Evas,ägarens kamera.
Har inte fått bilderna än.
I dag:


VAksam mamma känner lite i bland på sin såvande bäbis för att se så att hon lever. :) <3

Mammas svans är spännande. <3 :D
Lite hagbilder:
+Film längst ner när hon bockar som en galning<3




Tuff som fan, och mycket energi för att varas högst två dagar. <3
Sprang i ökad galopp och bockade i typ en halvtime nästan oavbrutet. <3
 










Älskar bilden!
Båda går perfekt på en vilt i samlad trav och galopp och Fulle går i form. :')

Älskar henne så det gör ont<3
Gråter floder av lycka<3
E:Belamour
U:Felicia
Vad mer ska jag skriva?
Det fins inte ord för den enorma glädjen jag känner just nu<3

Film när hon busar! <3 :'D

Kommentarer
Postat av: Wilma

nemen vad gulig ! <3 :')

2011-05-14 @ 07:31:28
URL: http://sugaarbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0