Robotar

Hästar är inte djur.
De är robotar som altid ska gå perfekt eller skrotas.
Om de nte funkar helt perfekt så är de bäst att slakta dom.
Annars så kostar de bara pengar.
Men ibland så recker det mad att slå dom riktigt hårt för att dom ska funka.
Om det inte funkar så kan man ju alltid tejpa dom till rätta.
Vill säga använda pessoa och andra skarpa och plågsama bett och hjälptyglar.
Då tvingas dom att lyda.
Mest om inget av det där funkar eller uppnår dina förventningar så gör det inget.
Fast man har ju förlorat en hel del pengar.
Det är bara att slänga eller sälja den och köppa nytt.
Hur tycker ni det låter?
Någon som käner i gen sig?
JAg vet att det är vissa som kommer att göra det. -_-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har ni tänkpå att an aldrig skulle göra så mot, t.ex hundar katter, eller något annat sälskaps djur?
Om en hund får en långvarig skada som kan läka men tar tid så är det klart att man inteavlivar den.
Det är inte ens lagligt.
Men varför avlivas hästar i tusentals bara för att de har en liten skitskada som de inte ens märker av om man inte sitter på ryggen?
Bara för att man inte kan offra sin ridning.
Och tillochmed friska hästar som bara inte tycker om att ha ryttare på ryggen eller dra kärror?
Varför är det värre att döda och äta andra djur än vissa?
Nu kommer jag att få en jävla massa kritik.
Men jag äter heldre en häst hund eller en katt än en ko gris eller kyckling.
För varrför är det värre?
Fast nu är jag ju vegitarian så jag äter inget kött.
Komentera gärna!
TIILL ER SOM HAR AVLIVAT ERA HÄSTAR FÖR ATT DE INTE GÅR ATT RIDA MER,INTE PALLAT VÄNTA TILLS DEN BLIR FRISK,ELLER BARA FÖR ATT DEN ÄR GAMMAL:
NI ÄR ÄCKLIGA IDIOTER SOM FAN INTE BORDE HA DJUR!
HOPPAS NI TAR ÅT ER RIKTIGT FUKING MYCKET.!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0