Sv:

Anonym om Sissta gången!<3:
Fyfan vad puckat att rida så länge på en så gammal häst i 4 timmar, med tanke på att han inte ens går ordentligt om dagarna, och desutom att du hoppade med honom. Bra som fan att du slutar på han så att stackarn får vara ifred¨ifrån att bli sönderriden utav såna som du

/ Elin , f.d Medryttare på han

Svar:
JAg rider absolut inte sönder honom.
Jag red i fyratimar typ skritt.
Någon trav och galopp.
Stannade och betade i tio minuter typ varje kvart.
Jag har den senaste tre månaderna nästan bara suttit stilla på en äng.
Hoppningen var några pinnar som låg på en stig.
HAr du set mig rida honom förrut?
Ingen kan säga att jag rider sönder honom.
Han va efter ridturen fortfarande pigg och glad!
 Du kanske inte läste så nogrant när jag skrev att jag tog många gräspauser.
Villsäga lät honom beta.
Ridturen var mer för honom än för mig.
För att han skulle få sjans att äta riktigt mycket och länge.
JAg låter honnom alltid beta så länge.
En liten galopp och några pinnskutt dör han inte av.
 
Men jag förstår dig.
Jag hadde också blivit sur om jag fått reda på att någon ridit MAttheus i fyratimmar och hoppat.
Det hade varit rent djurplågeri.
Tackocklåv så var det ju inte så illa! ;)
Jag älskar MAttheus och skulle göra allt för honom.<3

Har btw ditt ip numer och jag vet att du inte hetter Elin! ;)
Lite puckat av dig där.

Kommentarer
Postat av: Wilma

lyssna int på henne... hon är bara dum i huvudet och typ fatatr inget själv

jag har ju max och man kan visst rida en häst i fyra timmar och då kanske dagen efterv kan han få vila ;) men nu är ju max lite för ung för att bli riden i fyra timmar men Mattheus klarar väl det :P <3<3

2011-06-01 @ 17:00:11
URL: http://sugaarbabe.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Badet ligger längst ut på udden. Du måste gå igenom grinden vid knektkammaren, och om du inte rider hos Ewa får du nog inte passera med en annan häst ;)

2011-06-07 @ 12:38:23
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0